welcome to my ordinary blog . have fun readers :)i love you like i love song bebeh :P

pengikut saya

14 October 2011

Eee , SERONOKNYE ! :D



Heheh .. mesti pelik kan kenape jiha suke sangat hari nih . Nak tahu kenape ? Cube teka dulu .. Kuikui :D

Sebenarnye jiha suke sangat hari ni sebab , petang tadi jiha kol buncit jiha tak tahu kenape dea tibe-tibe jeh layan jiha romantik sangat-sangat taw ! Eiii suke nye jiha sebab tuhan kasi peluang jiha kawan dengan dea . 
Tapi yang jiha pelik kenape hari ni buncit jiha dea caring pasal jiha , selalunye dea cume tanye yang bese-bese joh . ect:// dah makan ke belum ? tenga buat ape toh ? tapi arini pelik sikit jiha dengan perangai dea yang kebudak-budakan . Hmm by the way , thank coz dea sudi manje-manje ngan jiha ... 

Haaa .... bilelah jiha boleh jumpe dea lagi . rindu yang semakin membuak-buak dalam hati jiha nih dah tak boleh tahan lagi nih . agak nye kali ni kalo jiha jumpe dea memang abis budak buncit ni jiha kerjekan sampai lebam ..
Eceheceh , " mampus pulak budak ni tak pasal-pasal nanti " Heheh :D Eeee rindu gile-gile ni dekat dea . Tuhan kaw cepatkan lah masa skranng ni , aku tak sabar lagi nak jumpe dea . 

                                                          # susahnya hidup berjauhan ini . 

takpelah jiha , kaw saba dulu ye ? jangan tergopoh-gapah mane tahu nanti tibe-tibe jeh tak jadi tak kaw yang rugi . ingat tuh pesan hati kaw nih . dalah jiha cukup . that enough okey . time too sleep with your buncit pulak .Say goodnight everyone . ilafchuforevevr :D 
                                                                   # BOIIBOII :) #

3 comments:

  1. berjauhan tuu... cabaran hidup.

    ReplyDelete
  2. UJ: Hye, emm okey no problem :)
    Man: Hmmm nampak nye mcm tulah . takpe kalo jauh sebab rase sayang tu akan b'tambah jugak . kuikui :'D

    ReplyDelete