welcome to my ordinary blog . have fun readers :)i love you like i love song bebeh :P

pengikut saya

31 October 2011

YA ALLAH, SEMBUHKAN DIA :'(


                                                                      *KUMOHON*

YA ALLAH, tolonglah sembuhkan ary daripada penyakityang dea hidapi ini.. aku tak tertahan untuk mendengar rintihan dea setiap hari.. Ya Allah, aku sayang kan dea.. kaw panjangkan lah hayat dea untuk meneruskan hidup dea dengan aku ini.. Ya Allah, sesungguh nya engkaw maha pengasih lagi maha penyayang terhadap hamba-II mu Ya Allah.. Dan aku tahu, engkaw juga dapat mendengar isi hatiku yang dalam kesedihan.. Aku mohon kepadamu, agar cepat menyembuhkan dea.. Dan kaw panjangkan lah jodoh aku dengan dea kerana dealah lelaki yang paling aku sayang dan cinta..  


* I WANT YOU BEFORE I DIE *

No comments:

Post a Comment