welcome to my ordinary blog . have fun readers :)i love you like i love song bebeh :P

pengikut saya

24 November 2011

EXCITED OHH !

                                                * Happy like this moment*

Hello-II dan hola-II sekalian.. Hari ni aku nak memekak kejap dekat sini.. Korang nak tahu tak? mesti lah nak kan? heheh :). Esok aku nak pergi jumpa bie aku.. Haaa, rindu gile lah dekat dea.. esok dapat hang lame-II dengan dea.. Wow! seronok gile ahh :D.. macam tak sangke jeh, pejam celik-pejam celik dah sampai mase untuk jumpe bie aku nih.. HUHUH! berdebar pulak rase nak jumpa kaw bie.. Hope takdelah perkara yang buruk berlaku dekat kite mase jumpa nanti ye sayangg? Kalo esok kite jumpe, makne nye dah 2 kali lah ye.. MasyaAllah tak ku sangka dan tak ku duga bie, saat yang aku nak itu termakbul jugak.. Alhamdulillah, syukur ya Allah.. :). "Bie kaw tunggu aku dekat sane taw.. " :D Okeylah korang, cukup dulu sampai sini.. balek jumpa dea aku post lagi ye? Babaii korang.. Iloveyou :*




# Need you love me forever #

No comments:

Post a Comment