welcome to my ordinary blog . have fun readers :)i love you like i love song bebeh :P

pengikut saya

29 January 2012

Bahagia dan sedih di samping si dea


Hello peeps sekalian :)
ni ade entry baru nak bagi korang baca .
Tak sangka tahun ni dapat jumpa kaw yunk ! aha terharunyaa adek taw ! tapi kali ni , kite tak macam sebelum ni . kali ni , kite bole biasa-biasa ajo yunk . why boy kate ? because agak susah kite nak hang kesana kemari :( ingat kan takde lah halangan . rupa-rupa nya , ade jugak halangan yang datang . tapi takpe , adek saba dengan dugaan yang tuhan bagi dekat adek ni yunk . tapi yang jadi masalah nye , adek kesian kan boy . maklumlah boy jumpa deak macam dekat PENJARA PUDU pulak ken ? belum pernah rasa macam ni ken yunk ? tapi takpa , demi cinta kite , kite berdua sanggup buat apa saja sekali pun asalkan dapat jumpa dan manje-manje . tapi yang adek kesiankan dekat boy nih , pasal boy sanggup jumpa adek dalam keadaan berdiri dekat tingkap yang serupa itu reban ayam --'? boy sanggup kene gigit dekat nyamuk . adek tak sampai hati negok boy macam tu :'( boy pun tahu ken , bape kali adek nangis ? suma tu sebab boy tau ? adek kesiankan boy . belum pernah terjadi macam ni dekat kite . sampai pukul 4pagi boy bertahan berdiri dekat tingkap tu semua nya sebab adek yunk ! masa tu , adek rasa , adek lah bini yang paling tak guna untuk boy . adek sanggup biakan boy dekat lua tu sorang-sorang semata nak jumpa adek je yunk . :'(
Tapi tak mengapa ken ? ade masa kite takan macamtu lagi . cukup lah saat-saat macam tu datang kembali . adek bahagia sangat-sangat dengan boy . please , don't leave me boy ? i love you so much !
THANKS YOU :'(

p/s: menaip sambil menangis :'(

No comments:

Post a Comment