welcome to my ordinary blog . have fun readers :)i love you like i love song bebeh :P

pengikut saya

1 January 2012

New year yang membosan kan (o0o)

                                                                   - B O S A N -

Hello korang ^^ ,
jiha nak kongsi sikit pasal NEW YEARS tahun nih . ohh sungguh membosankan lah . pergi jauh-II tapi takde pape pun . tak rasa pun new years tu tiba . hmmm dah tahu jadi macam nih , lagi baek jiha duk rumah jeh . tak serabut , tak kusut-masai pun kepale hotak jiha nih . malam new years ingat nak hang dengan orang tersayang , laslas pulak bertukar tragedi gaduh-brgaduh . menyudah nye dua-II tak pergi sambut new years tu . 'PADAN LAH DENGAN MUKA KAW JIHA . KAW NAK SANGAT MACAM TU KAN ?' . hai ,nasib-II macam-II berlaku . ape-II pun NEW YEARS TAHUN NIH BAD !


WATPEACE WATELEKK WATCOOL !
sekian :D 

No comments:

Post a Comment