welcome to my ordinary blog . have fun readers :)i love you like i love song bebeh :P

pengikut saya

29 March 2012

Kenangan hanya tinggal kenangan


Kenangan aku dengan kaw hanya tinggal kenangan saja . biarpun seribu kali kaw merayu kepada aku untuk terima kaw , aku tidak akan bersimpati terhadap belas kasihan yang kaw nyatakan pada raut wajah kaw . akan aku simpan kenangan kita yang lalu untuk menjadi kenangan yang paling trindah yang pernah aku lalui bersama dengan kaw . sekarang aku bebas dan bebas buat apa yang aku suka . tanpa kaw disisi aku , aku boleh meneruskan kehidupan aku seperti sedia kala , meskipun berat hati aku untuk melupakan peristiwa yang telah berlalu . Namun aku sedar yang aku tidak layak untuk lelaki separti engkaw . aku cuma insan biasa  yang tahu hidup dalam kehidupan aku . harapan aku agar engkaw mencari pasangan mu yang sempurna dulu :)

No comments:

Post a Comment